Zamieszczone przez voltar
przede wszystkim należałoby te podziały zdefiniować, ale myślę, że inteligentni nie muszą tego robić, to się mniej więcej czuje
IMO cała grupa marek premium nie jest homogeniczna, są marki bardziej i mniej "premium" a do tego dochodzi specyfika rynku i tak np. w Polsce myślę, że dla wielu osób marką taką będzie już nawet VW, zwłaszcza na prowincji, czy w mniej zasobnych regionach, moim zdaniem tak jest jak najbardziej ok, po prostu kwestia punktu odniesienia.
na przykład w naszym OCP grajdołku można wyróżnić coś takiego jak nawet nie marki, tylko "wersje premium", przecież każdy się ślini do RSek, czy bogatych wyposażeniowo czy wypasionych silnikowo egzemplarzy, te modele są nierzadko prawie 2x droższe niż uboższe wersje.
doskonale to można zauważyć w podejściu innych userów a i posiadacz takiej wersji premium, też automatycznie zyskuje w tej mikro populacji
(jakby, ktoś próbował dyskutować z tym, że samochód jest wyznacznikiem statusu to niech sobie daruje)
volvo, nawet jeśli jest marką premium, a raczej jest, to IMO jest z tych słabszych premiumów
w Polsce oczywiście będzie postrzegane inaczej niż w Szwecji, gdzie dochodzi jeszcze to, że tam to jest swojska, rodzima marka, ale patrząc globalnie, jednak volvo zdecydowanie odstaje od premium pełną gębą jak BMW czy MB, ale na pewno ma wizerunek bardzo dobrej, solidnej marki słynącej z bezpieczeństwa.
zauważcie jaką prowadzą politykę product placement, nie śledzę tego, ale zwróćcie uwagę ilu głównych bohaterów amerykańskich filmów porusza się właśnie volvo (od jakiegoś czasu jest chyba na zmianę volvo i prius ).
dlatego pewnie, ktoś kto nie rozumie tych punktów odniesień i patrzy np. tylko z własnej perspektywy, będzie się o te super ważne sprawy kłócił do zabicia.
fakt, ważne nie są, ale rzeczywiście ciekawe jak tu ludzikami manipulować, żeby im się wydawało, że są lepsi niż są
Komentarz